hellue!

hejhej!idag hade vi matte,so och engelska!typ dom tråkigaste ämnerna:(
men den kortaste dagen(10.30-14.00)heheh..
när jag kom hem var jag med Nadia och emelie.
vi hoppade och var med bob(min hamster).

efter det så gick vi upp till emelie och var med hennes hamster.
Men jag och nadia tog inte med oss jackan med nycklar,buss kort och sont i.
så när Nadia skulle hem  gick tillbax te mig hade min brosha åkt
så vi va ute låsta utan jackaO.Ovi hoppade lite och försökte holla oss varma
men jag frös endå,men så hittade jag två filltar och två stolar som vi bygde en "Kojja" med:)
där inne satt vi och körde sanning och konka(såå tråkigt hadde vi^^)men sen kom pappa
och nadda kunde gå...heheh


nu ska ja o springa/jogga med emelie:)

//michaela!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0